پایان سال 91 و شروع سال 92
خاطرات من

 حدودأ 12 ساعت دیگه از سال 91 باقی مونده...........

امروز خیلی خسته شدم بابت کارای خونه و به قولی خونه تکونی.......

امسال هم داره تموم میشه...یک سال دیگه هم گذشت.....ولی خوب بود یا بد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نمیدونم...!!!!!!!!!!!!!!

از جهاتی خوب از جهاتی بد......

کاش اون روز این حمید مسخره نمیومد و این اخر سال ما رو خراب نمیکرد.....

ولی من الان حس میکنم خیلی از خدا دور شدم...تو این سال جدید میخام خیلی باهاش دوست باشم...خیلی.....

امیدوارم اونم منو به دوستی بپذیره.........

تو سال 92 باید حسابی درس بخونم.... اخه دو تا کنکور مهم دارم که اینده ام همش تو گرو این دو تا کنکوره...خدایا فقط تو میتونی کمکم کنی پس عاجزانه ازت میخام همیشه و همه جا یار و یاورم باشی......

تو این سال خیلی وقتا از خیلی چیزا و از خیلی ادما دلم گرفته...دلم شکسته....غمش رو دلم حسابی مونده...ولی همشو این آخر سالی میسپارم به تو....خودت میدونی و بنده هات....

به جز ابوالفضل.... هرگز هرگز ازش بابت جریاناتی که اتفاق افتاد راضی نمیشم....به خصوص وقتی که خبر ازدواجشو شنیدم....چون قضیه ی اون واسه من مثل مرگ خاموش بود...بی سر و صدا خفه شدم و مردم....الانم نه واسش گریه میکنم نه اساسی بهش فکر میکنم ولی گاهگاهی که یادم میاد..قلبم درد میگیره درست مثل الان....هیچ احساسی ندارم ها...فقط از درون انگار دارم خورد  میشم............خدایا من نمیبخشمش.....الانم مثل همیشه ازت میخام تا اخر دنیا تا هر روزی که من هستم و اون هست بلأخره یه روزی ما رو دوباره رو به روی هم قرار بده....فقط من و اون...نه هیچ کس دیگه.......خدایا من باید انتقامم رو ازش بگیرم....انتقام که نه فقط میخام یه جوری محتاجم بشه.....حداقل حرفایی که تو دلم موند و نذاشت بزنم رو بگم.....فقط با گفتن تموم این حرفا به اون دلم سبک میشه.......

خدایا از من ناراحت نشی....نگی چه بنده ی کینه ای دارم.....خودت میدونی که من اصلأ کینه ای نیستم .. خیلی زود همه رو میبخشم... ولی این یه مورد رو چند ساله که دارم سعی میکنم فراموش کنم و بی خیالش شم ولی فایده نداره.....

پس خدایا این یه مورد رو به ما خرده نگیر و نادید بگیرش...

البته تو که همیشه همه ی کارهای اشتباه ما رو نادید میگیری...........

یا ستار العیوب.....

خدایا منو ببخش............

منو ببخش برای همه ی روز هایی که به یادت نبودم.........

همه روز هایی که فراموش کردم تو هستی و خیلی کارها رو انجام دادم که نباید انجام میدادم........

همه روزهایی که تو دیدی دارم گناه میکنم و نگاه کردی و به روم نیاوردی که هیچ ابرومو پیش خلقت حفظ کردی و رسوام نکردی....

همه ی روزهایی که کلی باهات قول و قرار گذاشتم ولی خیلی زود همش رو فراموش کردم و بازم تو به روم نیاوردی......

همه ی روز هایی که با دیدن بنده هایی از تو که اصلأ معنی عشق رو نمیدونن و لایقش نیستن خیلی ساده با یک نگاه عاشقشون شدم ولی اونا خیلی ساده از کنارم عبور کردن......

و.....

خدایا منو بابت همه ی اینا ببخش.......

خدایا بابت لطف همیشگیت ازت سپاسگذارم..........

 

خدایا نمیگویم دستم را بگیر....

            عمریست گرفته ای.......

                  از تو خواهش میکنم هرگز رهایش نکنی..........

 

خدایا خیلی مخلصتم....

هیچ وقت تنهام نذار.........



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:, :: 1:21 :: نويسنده : فرشته

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 516
بازدید کل : 30265
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

كد تغيير شكل موس